Support

Support onsdagar kl. 09:45-12:00, höstens support startar vecka 36

Supporten gäller mobiltelefon, surfplatta eller dator. När du kommer till oss tar du en kölapp och får hjälp så snart en handledare är ledig. För att så många som möjligt ska få hjälp har vi en tidsbegränsning på 30 minuter per ärende. Den hjälp du får av oss kostar för dig som är medlem i SeniorNet 30 kr och för icke-medlemmar 50 kr, då ingår även lite fika. Du betalar på plats, helst med Swish eller annars kontant.

Tänk på!

När du bestämt dig för att besöka oss på Support så ta alltid med;

Apple-id (oftast din e-postadress) samt lösenord till ditt Apple-id, detta gäller för dig som har apple-produkter (iPhone, iPad eller Mac).

Google-konto samt lösenord, detta gäller dig som har android- telefon, surfplatta eller PC.

Ovanstående är för att vi ska kunna hjälpa dig snabbare och krävs ofta för att komma åt nödvändiga uppgifter.

Välkommen!